‎Tips voor het inpassen van wandelen in je dagelijkse schema‎ No ratings yet.

0
99
‎Tips voor het inpassen van wandelen in je dagelijkse schema‎
‎Tips voor het inpassen van wandelen in je dagelijkse schema‎

‎Veel mensen beweren dat de reden dat ze niet meer kunnen wandelen, hun drukke schema is. De waarheid is echter dat de dingen waar je tijd voor maakt, de dingen zijn die gedaan worden.

Door wegversperringen te plannen en een plan te ontwikkelen om ze te overwinnen, kunt u lopen naadloos in uw dagelijkse schema passen zonder veel problemen. Volg gewoon deze tips.‎

Wandeling tijdens de lunch

Je mag je eetpauze niet missen, maar je kunt een broodje of fruit eten en tegelijkertijd wandelen. Als je een flexibel kantoor hebt, is een ander alternatief om tijdens de lunch te lopen en aan je bureau te eten terwijl je je werk doet.‎

Advertisement

‎Kijk alleen tv tijdens het bewegen

Als je graag tv kijkt, maak dan een regel dat je alleen kunt kijken tijdens het bewegen. Je kunt op een loopband lopen, of je kunt gewoon op je plaats marcheren tijdens de show. Dat gaat veel extra wandelen in je leven brengen.‎

Luister naar audioboeken

Als je graag leest, in plaats van te lezen, koop dan audioboeken, maak dan een regel voor jezelf (en zelfs je kinderen) dat je alleen kunt luisteren tijdens het lopen en bewegen.‎

Begin je dag goed sta eerder op

Sta 30 minuten eerder op, zodat je kunt werken in een speed walking-sessie van 20 minuten voor je douche, koffie en ontbijt. Door je dag goed te beginnen, ben je het spel voor.‎

Loop in plaats van e-mail op kantoor

Als u in een kantoorgebouw werkt, stuurt u waarschijnlijk veel e-mails heen en weer. Maar als u weet dat de persoon naar wie u de e-mail stuurt het document moet afdrukken, kunt u het zelf afdrukken en vervolgens naar hen toe lopen om in die extra stappen te komen.‎

Parkeer uw auto verder van uw bestemming

Parkeer altijd zo ver mogelijk van een ingang als u kunt en loop er dan naartoe. Dat zal veel stappen toevoegen, plus het zal de stress op parkeerplaatsen verminderen. Je hebt minder kans om betrokken te raken bij een ongeluk als je ver van de menigte parkeert.‎

Stap vroeg uit de bus

Als u het openbaar vervoer neemt, stap dan niet uit bij uw halte, maar stap vroeg uit in een gebied dat veilig voor u is om 15 extra minuten lopen te pakken.‎

Loop naar de winkel

Woon je in de buurt van een kleine supermarkt of een soort supermarkt? In plaats van het volgende pak melk te pakken door naar de winkel te rijden, loop je gewoon naar je lokale winkel. Ook al kost het daar meer geld, het extra voordeel van lopen en minder brandstof gebruiken maakt het goed. Gebruik een rugzak om je boodschappen veilig mee naar huis te nemen.‎

Houd je uitrusting bij je

Houd een set wandelkleding in je voertuigen, zoals schoenen, sokken en kleding, zodat je je kunt kleden om te lopen wanneer je maar wilt.‎

Voeg wandelen toe aan je dagelijkse familietijd

20 tot 30 minuten wandelen na het diner was vroeger een aloude traditie voor gezinnen die in de buitenwijken woonden in de dagen van wrap-around veranda’s en nauwe gemeenschapsverbindingen. Je kunt dat nog steeds doen met je kinderen en partner om wandelen in je dag toe te voegen terwijl je ook tijd doorbrengt met de mensen om wie je geeft.‎

Vermijd zitten tijdens het wachten

Als u op mensen moet wachten op afspraken, in plaats van te zitten, neem dan de tijd om te temporiseren en te lopen. Zelfs als je gewoon op je plaats marcheert, zal het een verschil maken.‎

‎Elk beetje beweging dat je uit je dag kunt persen, is gunstig voor je gezondheid, mentaal, fysiek en spiritueel. Je zult je beter voelen over jezelf naarmate je meer kunt lopen, en het zal anderen laten zien in je uiterlijk en je gezondheid.‎

 

Please rate this

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here