Tips om af te vallen, door kleine wijzigingen in livestyle 4/5 (1)

1
463
Coach and her new trainee have a sparring
Tips om af te vallen, door kleine wijzigingen in livestyle
  1. Drink veel water. Water is niet alleen een manier om giftige stoffen weg te spoelen. Als u meer water in uw lichaam hebt zult u over het algemeen gezonder en meer pasvorm voelen. Het helpt je ook vol te voelen, dus je hebt niet de drang om zoveel te eten. En water heeft helemaal geen calorieën.
  2. Begin je dag met een glas water. Het is een prachtige manier om je dag te beginnen. Een glas water smeert je binnenkant. U nog steeds uw ochtend kopje theed drinken, maar hebben na een glas water.
  3. Drink een glas water voordat je elke maaltijd eet. Water neemt ruimte in je maag in, zodat je je voller voelt zonder zoveel te eten.
  4. Neem nog een glas water terwijl u uw maaltijd. Nogmaals, dit is een andere manier om jezelf vol te maken. In plaats van het allemaal in een keer te drinken, neem een slok na elke hap voedsel. Het zal helpen het voedsel te regelen en je voelt je vol sneller.
  5. Blijf uit de buurt van gezoete fles drankjes, vooral frisdranken. Ze zitten vol suiker en calorieën.
  6. Neem voedingsmiddelen op die meer water bevatten, zoals tomaten en watermeloenen. Ze bevatten 90 95% water, dus smul van hen zo veel als je wilt. Ze vullen je zonder kilo’s toe te voegen.
  7. Eet vers fruit in plaats van het drinken van vruchtensap. Sap wordt vaak gezoet met suiker, maar vers fruit heeft natuurlijke suikers. Wanneer u fruit eet, neemt u in heel wat vezel in, die het lichaam nodig heeft, en het fruit is een uitstekende bron van vitaminen.
  8. Als u een verlangen naar vruchtensap, probeer dan het maken van uw eigen. Er zijn veel sapmachines op de markt.
  9. Kies vers fruit in plaats van verwerkt fruit. Verwerkt en ingeblikt fruit heeft niet zoveel vezels als vers fruit en verwerkt en ingeblikt fruit is bijna altijd gezoet met suiker.
  10. Verhoog uw vezelinname. Je lichaam heeft veel vezels nodig, dus probeer het in je dieet op te nemen. Eet zoveel groenten en fruit als je.  Eet veel groenten. Bladgroente zijn de beste. Neem elke dag een salade in je maaltijdplan op.
  11. Eet intelligent. Kies uw voedsel verstandig. In plaats van chips of snoeprepen te pakken, pak je een groente of fruit.
  12. Let op wat je eet. Soms kunnen de garnituren rijker zijn dan het voedsel zelf. Begeleidingen kunnen ook erg rijk zijn.
  13. Controle over je zoetekauw. Snoep betekent over het algemeen calorieën. Je hoeft niet te snijden snoep uit uw dieet volledig, maar eet ze met mate. Elke zoete je in je mond voegt vetcellen aan je lichaam.
  14. Ontwikkel een maaltijdschema en houd je eraan. Probeer eten te hebben op vaste tijden van de dag. U rekken deze tijden door een half uur, maar iets meer gaat uw eetpatroon beïnvloeden. Eet alleen als je honger hebt. Sommigen van ons hebben de neiging om te eten wanneer we voedsel zien.
  15. Stop met snacken tussen de maaltijden door. Het belangrijkste probleem met de meeste snacks en junk food is, ze zijn meestal minder vullend en bevatten veel vet en calorieën.
  16. Snack op groenten als je moet snacken.
  17. Doe rustig aan met thee en koffie. Thee en koffie zijn vanzelf onschadelijk, maar als je room en suiker toevoegt, worden ze vetmestend. Na een kopje thee of koffie met room en suiker is net zo slecht als het hebben van een stuk chocoladetaart.
  18. Drink zwarte thee/koffie. Zwarte thee of koffie kan eigenlijk goed voor je zijn. Maar persoonlijk zou ik willen aanbevelen thee in plaats van koffie. De cafeïne in de koffie is niet echt goed voor je, want het is een alkaloïde en kan invloed hebben op andere functies van je lichaam, zoals het metabolisme.

Please rate this

Advertisement

1 COMMENT

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here