Demaliss Serum is niet betrouwbaar en is pure kwakzalverij: Ervaringen 5/5 (2)

3
1079
Collagen powder, capsules and serum.
Collagen powder, capsules and serum.

Wij kregen een vraag of Demaliss Serum betrouwbaar was en je hiermee veel blijvend jonger er uitzag. Het aanbod voor dit wondermiddel verscheen via MSN. Het is weer zo’n te mooi om waar te kunnen zijn product. Met dito onderbouwing en fake professoren, wetenschappers en onderzoekers. Het product is volgens ons kwakzalverij.

De inleiding van het verkoop verhaal:

Ik ben Kenzo Sakura en ik ben wetenschapper, hoofd-specialist inzake moleculaire genetica in het Instituut voor Biotechnologie in Tokio (Japan). Een jaar geleden heb ik een eenvoudig te gebruik en super-doeltreffende auro-dermale lifting formule uitgevonden.

De zgn wetenschapper bestaat niet! Het heeft alle kenmerken van kwakzalverij. Er is een wetenschapper met talloze titels en een verhaal wat nooit waar kan zijn. Verreikt met allerlei pseudo wetenschappelijke woorden.

Advertisement

De claim van Demaliss Serum

  1. Demaliss Serum liquideert 98,9% van de rimpels en dringt de biologische leeftijd van de huid terug met 15, 20 en zelfs 25 jaar
  2. Reeds 2 minuten na het toepassen van de lifting auro-dermale formule Demaliss Serum, wordt in uw huid de natuurlijke capaciteit om collageen te produceren gedeblokkeerd.
  3. Na 21 dagen de Demaliss Serum formule te gebruiken, verwijdert u alle rimpels, puisten, schaduwen en wallen onder uw ogen, evenals vlekken en verkleuringen en een matte en aardse huid.
  4. Voldoeningsgarantie – talrijke consumenten- en wetenschappelijke tests bevestigen de hoogste doeltreffendheid van de auro-dermale formule Demaliss Serum.

De Disclaimer Demaliss Serum

Het beschreven voorwerp is een cosmetisch product en dient niet voor het bepalen van een diagnose, het herstellen of het verbeteren of wijziging van fysiologische functies van het organisme door een farmacologische, immunologische of metabolische werking.

De voorgestelde inhoud is uitsluitend bedoeld voor informatieve, educatieve en vermakelijke doeleinden en de gebruikte overtuigingsmiddelen zijn een uiting van toegestane overdrijving van reclame gericht op de zogenaamde gemiddelde consument, die een goed geïnformeerde, oplettende en voorzichtige persoon is.

De voorgestelde resultaten zijn ongewoon en afhankelijk van vele factoren, en werden zelfstandig geregistreerd door aangegeven personen, en zijn daarom niet controleerbaar.

Conclusie

Het is te mooi om waar te kunnen zijn. Het voldoet aan de kenmerken van kwakzalverij. Wij adviseren dit niet te kopen. Als je er beter uit wil zijn, kun je het beste je levensstijl aanpassen.

Please rate this

3 COMMENTS

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here