Beginners Bodybuilding/Fitness schema 3 dagen per week trainen 5/5 (1)

0
129
Een trainingschema voor beginners. Drie dagen trainen per week. Na een trainingsdag één dag rust om het lichaam de kans te geven zich te herstellen.
Een trainingschema voor beginners. Drie dagen trainen per week. Na een trainingsdag één dag rust om het lichaam de kans te geven zich te herstellen.

Een trainingschema voor beginners. Drie dagen trainen per week. Na een trainingsdag één dag rust om het lichaam de kans te geven zich te herstellen. Dit schema is voor beginners gedurende 4 weken. Na deze 4 weken zal je moeten beginnen aan een ander schema, om het aantal oefeningen verder en de variëteit van de oefeningen verder uitbreiden.

4 x 12 betekent 4 sets (oefeningen) met 12 herhalingen.

Borst

1. Benchpress 4 x 12
2. Push pups 4 x 20

Schouders

3. Press behind the Neck 4 x 12
4. Lateral raise 4 x 12

Triceps

5. Triceps pushdown 4 x 12
6. Dips 4 x 12

Biceps

7. Barbell curl 4 x 12
8. Dumbell curl 4 x 12

Rug

9. Lat Pulley 4 x 12
10. cable rowing 4 x 12

Benen

11. Squat 4 x 12
12. Lunches 4 x 12

Kuiten

13. Calf raises 4 x 12

Buik

14. Situps 4 x 25

Bij elke oefening moet je uitzoeken, met welk gewicht je 12 herhalingen kunt maken. Na een aantal weken gaat dit gemakkelijker en zul je het gewicht moeten verhogen.

Please rate this

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here